⸺ Brief
W ciągu dwóch dni zdjęciowych w siedzibie klienta musieliśmy zrealizować 6 odcinków contentu na YouTube, który będzie merytoryczny, ale też zabawny.
⸺ Pomysł
Naszymi ekspertami od elewacji zostali Adam i Łukasz Milcz. Braci Milczowie, oprócz tego, że od 10 lat aktywnie działają w branży budowlanej, to są również bohaterami popularnego programu „Usterka”.
⸺ Realizacja
Na potrzeby nagrań, w centrum szkoleniowym Caparol w Kleszczowie, stworzyliśmy studio filmowe. Wspólnie z ekspertami z firmy Caparol opracowaliśmy również system mobilnych ścianek treningowych, na których prowadzący mogli demonstrować użycie poszczególnych produktów Caparol. Zdjęcia trwały długie dwa dni. Oprócz głównych filmów nagraliśmy również krótkie wersje pod social media oraz zrealizowaliśmy sesję zdjęciową braci Milczów.
Odpowiednio promowana przez agencję kampania przyniosła klientowi sporo odsłon i zwróciła uwagę na ciekawe działania reklamowe firmy Caparol w branży.