⸺ Brief i Koncepcja

Firma Pfleiderer potrzebowała przy pomocy filmów pokazać proces powstawania nowej kolekcji dekorów. Ale proces ten był niezwykły, bo przy pomocy agencji ProfundoPR, firma zrobiła coś, czego nie zrobił nikt wcześniej. Zaprosiła do współpracy zarówno swoich partnerów z sieci handlowej, jak i architektów oraz stolarzy, którzy na produktach PFL pracują. Symbioza tych trzech punktów widzenia, dała niespotykane w branży efekty zarówno jeśli chodzi o finalny produkt, ale też skalę zainteresowania całej branży tym pomysłem. A dodatkowo, osobą zaangażowaną w projekt pod kątem wizualnej organizacji produktów była znana polska projektantka Maja Ganszyniec.

⸺ Realizacja

Musieliśmy zobrazować dość złożony proces, który trwał przez 8 miesięcy, od lutego do października. Każde spotkanie z partnerami projektu, czyli stolarzami, architektami i partnerami handlowymi w ramach tego procesu było przez nas dokumentowane. Efektem naszej pracy było kilka różnych działań. Po pierwsze, stworzyliśmy filmy o każdym z partnerów handlowych i jego współpracy z architektami oraz stolarzami. Powstały fotografie zarówno reportażowe, jak i portrety biznesowe wszystkich zainteresowanych osób. A na premierę nowej kolekcji, która miała zwieńczyć całoroczne działania, przygotowaliśmy kilkuminutowy film opowiadający o koncepcji oraz całym procesie. Zapraszamy do obejrzenia!