Odtwórz wideo

Instant oznacza: po prostu jasne

Lubimy projekty, które nie tylko przynoszą nam pieniądze, ale też nas czegoś uczą. I to był właśnie jeden z nich.

Czuliśmy się wyróżnieni, gdy agencja THEY.PL zaprosiła nas do współpracy przy produkcji nowego spotu reklamowego dla firmy Roche. 

Scenariusz był prosty – pokazujemy, że glukometr Accu – Chek Instant jest łatwy w użyciu, higieniczny i pozwala ludziom cieszyć się aktywnością. Brief produkcyjny okazał się już nieco bardziej skomplikowany. Jedna lokacja udająca cztery różne, w tym aptekę, jeden dzień zdjęciowy i ograniczenia związane z COVID-19 (ze względu na deadline emisyjny, zdjęcia musiały odbywać się w środku pandemii). Zebraliśmy drużynę i wzięliśmy się ostro do pracy!

Preprodukcję rozpoczęliśmy 2 miesiące przed wyznaczonym dniem zdjęć. Sporo czasu zajęło nam znalezienie odpowiedniej lokalizacji w pobliżu Warszawy. W końcu natrafiliśmy na dom, który z powodzeniem mógł “zagrać” wszystkie wymagane scenariuszem lokalizacje. I co równie ważne, mieścił się w naszych założeniach budżetowych. Skomplikowany okazał się również zdalny casting wśród aktorów 55+. Poszukiwania odpowiednich osób trwały niemal do samego dnia zdjęć. Podobnie zresztą jak prace nad scenariuszem. 

Dzięki skrupulatnie przeprowadzonej preprodukcji, dzień zdjęciowy poszedł właściwie bezproblemowo. Ekipa w komplecie pojawiła się na miejscu, żaden z aktorów nie otrzymał pozytywnego testu na Covid, zdalny podgląd dla agencji działał bez zarzutów i nawet pogoda dopisała. Zdjęcia trwały 14 godzin. To był długi dzień, zakończony pełnym sukcesem.

W ramach postprodukcji, na którą mieliśmy niecałe 3 tygodnie, oprócz oczywistych rzeczy jak montaż, udźwiękowienie i koloryzacja, zrobiliśmy również animacje 3D prezentujące glukometr oraz podmieniliśmy głos jednej z aktorek.

Spot przygotowaliśmy w wersjach 30’ i 15’ z przeznaczeniem do emisji w telewizji. Dodatkowo stworzyliśmy kreacje w formatach 9:16 oraz 1:1 do wykorzystania w social mediach.

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo